Wiosna w czasach zarazy... Czytam i fotografuję












Do miłego zaczytania!


Komentarze

  1. Piękną mamy wiosnę w tym roku. Szkoda, że tak suchą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to rzeczywiście problem, na dodatek widoczny gołym okiem. W lasach tak sucho, że aż trzeszczy pod stopami.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia, szczególnie urzekło mnie to z wiewiórką na drzewie! Fantastyczne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Wiewiórka była bardzo przyjaźnie nastawiona, pozowała niczym modelka. Moja córka uznała, że to z wdzięczności za orzechy, które zanosiła do lasu zimą :)

      Usuń
  3. Piękna wiosna, idealna do spędzania godzin w słońcu z książką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest pięknie, uwielbiam czytanie na świeżym powietrzu, więc korzystam. Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Wprawdzie wiosna ma nieco inny wymiar w tym roku, ale wierzę, ze już wkrótce wszystko wróci do normy:) Nie da sie ukryć, że mamy teraz więcej czasu na czytanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Rzeczywiście, wiosna ma w tym roku nieco inny charakter, oby szybko minęło zagrożenie związane z zarazą, byśmy mogli cieszyć się pięknem przyrody.

      Usuń
  5. Drugie zdjęcie skradło moje serce ❤️ Jak to się często dzieje, kiedy widzę wiewiórkę 😂🐿 Wiosna jest wyjątkowo piękna w tym roku, jakby chciała nam trochę wynagrodzić tę sytuację 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wiewiórka skradła również moje serce, cudnie pozowała i chyba nie robiłam na niej specjalnego wrażenia, bo zachowywała się tak, jakby w ogóle mnie tam nie było. A byłam i to bardzo blisko :)

      Usuń
  6. Cudna wiosna :) Pielęgnujmy teraz to, co dobre i piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna przepiękna, przyroda budzi się do życia. Pielęgnowanie teraz tego, co dobre i piękne może mieć uzdrawiającą moc. Włączenie pozytywnego myślenia zawsze działa :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Książki na jesienno-zimowe wieczory

Z wizytą u południowych sąsiadów - "Osobisty przewodnik po Pradze" Mariusza Szczygła

Czytajcie Iwaszkiewicza! Znakomita antologia "Droga. Proza i wiersze"