Urocze bajki na dobranoc - "Nocne opowieści" Kitty Crowther


"- Mamo, opowiedz mi trzy bajki - poprosił Niedźwiadek". 
  - Aż trzy?! - zdziwiła się Niedźwiadkowa Mama.
  - Proszę, proszę, proszę! Poprosiłem trzy razy."


Dawno nie prezentowałam na blogu książki dla dzieci, więc zapraszam na kilka słów o różowej lekturze na dobranoc, która z pewnością przypadnie do gustu wszystkim wielbicielom tego koloru. Autorka zadedykowała "Nocne opowieści" Sarze Donati, której kiedyś przyśniło się, że Kitty Crowther pracuje nad różową książką. Mnie ten kolor nie przekonuje, ale Zosia jest zupełnie innego zdania i tylko moja stanowczość ratuje nas przed zalewem tej barwy w każdym aspekcie naszego życia. 

Czytanie książek przed snem to rytuał w naszym domu. Przez kilka lat czytałam synowi i uwielbiałam moment wyboru lektury do poduszki. Teraz czytam córce, która z przyjemnością i dużym skupieniem śledzi losy bohaterów swoich ulubionych książek. Chyba nie muszę nikogo przekonywać do tego, że różowe "Opowieści nocne" skradły jej serce. To trzy proste historie, w sam raz na wieczorne wyciszenie. Strażniczka nocy, dziewczynka z mieczem i Nobo ułożą Wasze dzieci do snu i pozwolą im powędrować do kolorowej krainy, w której wszystko jest możliwe. Szczypta magii na dobranoc? Ależ oczywiście, że tak!  



Nieodłącznym elementem książek dla dzieci są ilustracje i uprzejmie donoszę, że te, które znajdziecie w "Nocnych opowieściach" są cudowne i bardzo kolorowe. Poza tym są prawie na każdej stronie i pięknie uzupełniają tekst.

Autor: Kitty Crowther
Tytuł: "Nocne opowieści"
Oprawa: twarda
Ilość stron: 76
Rok wydania: 2020
Dwie Siostry 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Książki na jesienno-zimowe wieczory

Z wizytą u południowych sąsiadów - "Osobisty przewodnik po Pradze" Mariusza Szczygła

Czytajcie Iwaszkiewicza! Znakomita antologia "Droga. Proza i wiersze"